Blir sängen tidigt idag. Har varit en lång...

Blir sängen tidigt idag. Har varit en lång dag då jag gick upp vid 8 eftersom jag hade ett möte på sjukhuset. Efter mötet åkte jag hem till min mamma och Isabelle för hon sov där natten till idag. Så myste vi . Efter det så fixade vi en massa ärenden.. Och så var den dagen klar. Isabelle stannade kvar hos mormor och morfar inatt med för jag och Andreas har varit en sväng till Ikea. Hittade nästan allt som vi skulle ha men blev så stressad eftersom de stängde men de mesta fick vi med oss hem :) vi var rätt så slut när vi kom hem så jag ligger redan i sängen. Älsklingen har somnat på soffan.. Jag hoppas att detta blir en bättre natt då jag vaknade så många gånger inatt. Och så hade jag jättesvårt att somna igår. Hoppas inte på det inatt. Men Nej nu ska jag ta och försöka sova. Godnatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0