Söndag idag och helgen har varit lugn.. Ig...

Söndag idag och helgen har varit lugn.. Igår mådde jag inte så värst bra. Först på morgonen så spydde jag, vet inte om det var matförgiftning eller vad det berodde på. Men var bara en gång. Sen så somna jag om. Var helt slut och förs som vet inte vad. Var trött och kände mig inte bra hela dagen. Men vi tog oss iaf ut för att handla lite mat. När vi kom hem så fick jag jätteont i ryggen och under brösten. Kändes typ som när Isabelle låg i magen och sparkade på revbenen.. Det brukar släppa efter ett tag men detta höll i sig från typ fyra till tio på kvällen. Kände mig så hopplös eftersom jag inte kunde ta hand om Isabelle. Vågade inte bära henne ifall jag skulle tappa henne eftersom jag hade så ont. Som tur var ju Andreas hemma som kunde ta Isabelle och försöka stötta mig så gott det gick.. Skönt var det när det släppte iaf. Nu sitter vi hemma hos mina päron och tittar på ishockey. Sverige möter Finland. Än så länge står det 0-0 i matchen och vi är snart en bit in i andra perioden. Imorgon börjar Andreas jobba igen och jag och Isabelle blir själva hemma. Är lite nervös över hur det ska gå men det kommer nog att gå bra. Annars får jag väl springa över till mamma. Eller vi blir det ju :) Nej nu ska jag koncentrera mig på ishockeyn.. Får se om det blir ett till inlägg senare. Om inte så lär ni ju märka det.. :) om inte så får ni sova så gott:) / Helén..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0