Nu har Isabelle somnat om och sover så got...

Nu har Isabelle somnat om och sover så gott här bredvid :) hon är så otroligt söt :) hon är verkligen det bästa som har hänt mig. Det är helt klart att gå upp i natten när hon vill ha mat och ren blöja. Hon är verkligen värd allt. Vad det än är. Tycker fortfarande det är svårt att slita ögonen från henne. Kan sitta och titta på henne i timmar :) min lilla tjej. Älsklingen och jag har burit upp våran crostrainer på vinden för att få lite mer plats i lägenheten och det blev verkligen skillnad :) så nu finns det mer plats i sovrummet. För det blir ju lite trängre när det kommer en till familjemedlem.. Får vi se hur länge den får stå där uppe.. :p vi har även tvättat två maskiner tvätt. Så värt att ha tvättmaskin istället för badkar. Klart att man saknar badkaret men nu när man har lilla Isabelle så är det så skönt att slippa springa ner och först boka tid så finns de inte tid när man vill tvätta. Och när man väl har bokat och ska tvätta så går det åt en hel dag.. Och nu när man har bebis så har man ju inte tid med det. Nej nu måste jag byta blöja på Isabelle ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0