Hej:) nu kan jag blogga från mobilen igen ...

Hej:) nu kan jag blogga från mobilen igen så då blir det lättare att hålla bloggen uppdaterad:) just nu sitter jag och Isabelle i bilen och väntar på pappa Andreas:) han är in i en affär och ska lämna tillbaka en tapet som vi var och tittade på igår. Men känner att jag vill vänta lite. Låta det smälta lite så man inte gör något för hastat så kanske man ångrar sig sen.. men det verkar ta sin lilla tid att lämna tillbaka den.. Tur att lilla Isabelle sover så gott där bak.. Känner på henne lite då och då så hon inte blir för varm. När Andreas kommer tillbaka ska vi äta nått och sen hem och klä om lite. Ge Isabelle mat och sen ska vi iväg på en grej som jag inte kan skriva än för det är en överaskning. Inte för att jag tror att denna person läser min blogg. Men man vet aldrig så bäst att ta det säkra före det osäkra.. En person som ska firas, så mycket kan jag iaf säga :) Nej men nu får han snart komma för jag börjar bli hungrig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0