Hej:) idag har vi uträttat en massa grejer...

Hej:) idag har vi uträttat en massa grejer. Har köpt ett par löparskor så nu har jag ett par ordentliga skor när vi ska ut och gå :) men det var inte det lättaste att hitta ett par som var bra men även ett par som skulle passa plånboken.. Tillslut sa jag till försäljaren om han hade några som var billigare.. Då hämtade han ett par som var nedsatta till 500 för att det var sista paret :) och dom var sköna med så tog dom. De hade kostat 1400 innan så ett klipp :) Älsklingen hittade oxå ett par som var nedsatta för att det var sista paret:) efter att vi äntligen hittat de skor vi vill ha gick vi och köpte present till mamma :) åkte sen hem och Emelie kom över så färgade hennes hår några gånger och sen Satt vi och snackade lite :) nu tittar jag på kvällen är din och myser med min lilla familj:) efter att detta program är slut ska jag duscha och sen fortsätta ha myskväll:) på hög nivå :) Nej nu ska jag fortsätta titta på tv.. / Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0