27/05-11

Hallo :)
Idag är det fredag och helgen är äntligen här :) Nu får jag och Isabelle Pappa Andreas bara för oss under helgen :) MYYSSS!! Som vi längtat efter mys med pappa under veckan..

Denna vecka har jag varit duktig har varit ute och gått nästan varje dag och igår var jag ute och gick i nästan tre timmar om man lägger ihop alla gånger. Två gånger gick jag i över en timme. Först med mamma och Isabelle och sen med pappa Andreas och Isabelle :P Sen gick jag från oss till mamma och tillbaka osv.. Så det blev mycket promenadande. Så mycket så jag fick ont i fötterna men de kanske inte är så konstigt med tanke på att jag inte hade ordentliga skor på mig. Så imorgon ska vi åka och titta på ett par som är nersatta. Hoppas att de finns i min storlek bara. Tycker priset är lite dyrt även fast dom är nersatta men om de finns så köper jag nog dom. Lika bra för de är inte så bra att gå i dåliga skor. Då kan jag lika gärna kosta på mig ett par som är bra. Andreas ska oxå kolla efter ett par nu när vi är ute och går så mycket. Sen ska vi kolla runt lite om vi hittar några nattduksbord. :P Är på jakt efter ett par nya :P För dom vi har nu är ju två st pallar så de är ju inga riktiga bord. Och pallarna är inte ens våra utan det är min mammas. Sist men inte minst så ska vi köpa present till min mamma som fyller år på söndag. Vet vad jag ska köpa så bara att hoppas att de finns kvar :P

Idag har vi ju haft besök av Angelica och Isabelle fick ett fint sett med byxor och klänning :) Så fint. Det tackar och bockar vi för :)

Nu snart ska jag försöka få i lillskruttan lite mer mat innan det är dags att gå och lägga sig..
Börjar bli trött så lika bra att försöka innan man kryper ner för annars vaknar hon tidigare..
Nej försöka med de sen byta blöja och natta för natten.
Sen krypa ner själv under täcket.
Ska bli så sköööönt, känns som de varit en lång dag idag..

Godnatt på er

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0