25/05-11

Hej!
Idag är det onsdag, skulle ha träffat en gammal barndomsvän idag men det blev ändrat till imorgon istället så vi ska träffa henne efter att jag och Isabelle har varit hos BVC imorgon. Vet att det komer bli plus på vågen men frågan är bara hur mycket :P Man ser verkligen att hon går upp nu vecka för vecka. Så ska bli kul att se hur mycket hon har gått upp denna vecka :)

Eftersom träffen blev inställd idag så har vi bara varit hemma och tagit det lungt. Har små plockat lite och så. Sen när  pappa Andreas kom hem så blev jag lite rastlös så tog och bakade lite muffins. Hur enkelt recept som helst och de är inte så onyttiga heller. Inget margarin i eller så. De enda som är onyttigt är ju sockret och mjölet är inte så bra. Men har inte i så mycket socker. Sen brukar jag blanda i lite blåbär och dom blir hur goda som helst.

Igår bestämde vi oss för att ta en liten kvällspromenad så vi var ute och gick lite mer än en timme. Trots att det typ blåste storm ute så var det ändå jätteskönt att få komma ut och röra på sig lite :) Var skönt att gå lite senare oxå då de inte är så varmt ute. Synd bara att det ska blåsa så mycket. Blåser lika mycket idag men vi ska iaf gå ut och gå samma runda idag. :) Vi ska bara låta maten smälta och de Isabelle mat och så innan vi går ut. Ska försöka att vi går en runda varje dag nu efter att Andreas kommit hem från jobbet. Skönt för Isabelle med att sova ute så får hon frisk luft :)

Nej nu ska jag vila min rygg lite och pussa på mina underbara älsklingar...

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0