17/05-11

Idag är det tisdag! Går dagen var lite sådär, Isabelle var inte alls nöjd tror att hon kände av att pappa inte var hemma. Han började ju jobba igår igen. :( Tråkigt, det var inte alls kul, ingen man kunde prata med eller nått. Så han var verkligen efterlängtad när han  kom hem. Av både mig och Isabelle :)

Idag har det gått bättre. Hon fick mat vid halv fem och kl åtta. Sen sov hon faktiskt ända fram till halv tolv :D Så duktig. För hon brukar vara lite tjurig på morgonen förmiddagen. Så det var skönt. Och jag vaknade faktiskt av mig själv :) Så känner mig någelunda pigg :P Men sen gör ju vädret att man inte blir så pigg heller. Vart tog solen vägen? Fast för mig är det bara bra att det regnar för då försvinner pollen mycket fortare..

Nu ligger lillskruttan här brevid och sover så gott, snuttar på nappen :) För ovanlighetens skull. Hon brukar faktiskt inte ha nappen så mycket. Sover nästan aldrig med den om nätterna. Var mest i början som  hon snuttade mycket på den. Haha där spottade hon ut den :P Lilla sötnosen <3 Det är ju så svårt att slita ögonen ifrån henne, hon är ju så söt och så go :)

Nej nu ska jag passa på att vila min rygg som inte alls tycker om mig nu för tiden..

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0