09/05-11

Hej!
Jag lever, som ni säkert har sett på Facebook så har vår lilla älskling äntligen kommit. Det blev en liten tjej :) VI är så stolta och glada över vårt lilla snuttebebis. Hon heter Isabelle och kom ut den 30/04-2011 kl. 00.52. Hon vägde 3535 g och var 51 cm lång. :)

Har blivit dåligt med bloggade eftersom detta är helt nytt för oss och det tar ett tag att komma in i allt. Men jag tycker att det blir bättre och bättre. Tar ju ett tag att lära känna henne med. Känna igen hennes signaler osv.

Dagarna rullar på och det går jättebra, hon sover hela nätterna och är jättesnäll :)
Så nu denna vecka ska vi bara njuta av att pappa fortfarande är hemma för sen när han börjar jobba då blir det nog lite annorlunda. Då ska jag ju vara själv med henne om dagarna. Men det ska nog gå bra. Fast man är ju lite orolig..
Men har ju min mamma till hjälp om det skulle vara något . Men det kommer säkert gå jättebra :) Behöver nog inte oroa mig eftersom hon är så snäll lilla tösen :)

Nej nu ska jag ta och laga lite mat medan hon sover så man hinner äta innan hon vaknar :P

// Helen

Kommentarer
Postat av: Linda Wansulin

Stort grattis! Hoppas allt gått bra och njuuuut av allt för det går såå fort! Min tjej ska redan skolas in på dagis imorn!!!!



Kram

2011-05-09 @ 16:16:48
URL: http://ninnizliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0