30/03-11

Godmorgon!
Vaknade innan älsklingens klocka ringde, hade då förvärkar.. Släppte ett tag men kom snabbt tillbaka. Gick upp och la mig i soffan ihopp om att de skulle släppa men det var ju bara att glömma. Tog mig en macka och en kopp te och då kändes det som om allt i magen skulle komma ut. Lite obehagligt.. Tog sen ett bad och nu känns det lite bättre men inte helt bra.

Nu tänkte jag vila lite och läsa på lite om förlossningen som vi fick i läxa igår från föräldrar gruppen. Skulle även träna på att andas in genom näsan och ut genom munnen. Och jag tycker att jag blir avslappnad av de så de är skönt. fast lite jobbigt eftersom man inte är van att andas så..

Får se om jag åker hem till mamma och är där ett tag, lite obehagligt att vara hemma själv när man aldrig varit med om detta tidigare..

Återkommer :P

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0