29/03-11

Hej !
10 dagar kvar till Ullared :D hoppas hoppas hoppas att jag kan följa med.

Igår var det en stressig dag eller det blev en stressig dag.
Var ju hos BM på ett besök, vi kollade vikt och tog lite prover, mätte magen och lyssnade på hjärtljud. Sen skulle hon känna om bebis hade fixerat sig och hon tyckte sig känna ett huvud i bäckent. Så hon gick för att hämta ultraljutet och mycket riktigt så hade bebis lagt sig så fint i bäckenet. Sen pratade vi lite om hur vi ville att förlossningen skulle gå till men tyckte de var svårt eftersom detta är första gången och jag vet inte vad jag har framför mig. men hon sa att dom är bra på förlossningen så jag får väl hoppas på det. Har ju hört en hel del som jag inte riktigt tycker om. Hoppas fan att dom sköter sig när jag kommer in.
Jag hoppas att jag får en bra och lätt förlossning. Börjar ju bli någelunda nervös. Men BM sa att jag kunde ta det lungt. Men ändå man vet ju inte vad man har framför sig. De flesta i min närvaro försöker att lugna mig.

Idag känner jag mig hoppfull och vill baraha ut den lilla och mysa med den. Tror detta kan ha med mina förvärkar som jag har haft sen i lördags. Dom kommer ju lite då och då.. Men bara för att man har förvärkar så kan det ju ta tid.. :( tråkigt nog.

Idag ska vi träffa föräldrar gruppen för första gången, så är lite små nervös.. Men de kommer säkert att gå bra.
Efter det tänkte jag hämta ut babyboxen så man har det hemma. :)
Imorgon ska jag tvätta alla bebiskläder :D MYS!

Nej nu ska jag kika vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0