27/03-11

Hej!
Idag är det söndag och jag tycker att denna helg har gått fort. För fort, men så är det ju med helger. Man hinner knappt njuta av dom så är dom över..

Natten till lördagen blev det inte så mycket sömn, älsklingen var snorig och sjukt varm och såklart så ska han då komma in under mitt täcke för att han fryser. På morgon sidan så hade han över 38 grader så han var lite deckad under lördagen och är fortfarande inte helt återställd trots att febern är borta..
Så lördagen blev lugn, vi var bara iväg och handlade lite..
Fick även förvärkar under lördagen som kom då och då..

Men idag under söndagen har jag bara haft en och den varade inte så länge..
Vi har fixat en massa idag, tvättat, monterat bilbarnstolen i bilen. Älsklingen har fixat med listerna till tvättmaskinen.. Lite sånt. Har börjat packa bb väskan, men måste köpa lite grjer innan den är helt klar packad.

Nej nu ska jag börja med maten.. Vi ska äta lövbiff och klyftpotatis :) mums.. :)

Nej mat var det!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0