25/03-11

Hej!
Har varit på tuna park och köpt lite kläder till lillen.. :) så mysigt att gå och titta på allt smått som finns :) Man blir ju alldeles till sig.. :) Sen gick vi runt och tittade lite, Emelie som är väsk galen hon hittade och köpte ju såklart en väska. Men den var jättefin :) Jag själv ska försöka hålla ut tills jag kommer till Ullared. Brukar alltid hitta nån fin där :)

Sen åkte vi och hämtade min man, som varit på nått möte i västerås. Åkte sedan och åt mat på burger king.  Gott gott :) Sen tog vi en sväng förbi stens choklad. Köpte lite godis. På vägen hem sen så skulle vi tvätta av bilen eftersom den blir såå damig när man är ute och kör i detta blåsväder.. När ska dom soppa gatorna?
Men nej det gick inte för det var nått fel på automaten så gick inte att tvätta. Får vi göra det imorgon då isamband med att vi tvättar hondan som jag lovade mamma att göra..

Sen hem. Väl hemma blev/är jag rastlös så har så plockat en massa och bäddat rent i sängen :) Vill ta ett varv med damsugaren med men får se om kroppen tillåter det.

Blev även sjukt sugen på att göra en nagelförlängning men de tyckte inte mannen. Onödiga pengar. Men om man sparar ihop så blir det ju inte så mycket och jag tycker faktiskt att jag kan få unna mig något. Var ju inte direkt igår som jag unnade mig själv något.

Men får se hur jag gör med det. Vill iaf göra de. 

Nej nu ska jag... ja vad ska jag göra.. Jo just de, skulle skriva ut ett recept på våfflor. För idag är det ju våffeldagen ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, du kommer nog köpa väskor i Ullared och förhoppninsvis hitta en snygg till mig ;) höhöh

2011-03-26 @ 19:06:49
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0