21/03-11

Goddag!
Ursäktar vissa konstiga inlägg i bloggen men de är för att jag provade att mobil blogga. Trodde att det skulle vara jättesvårt att få igång det men de var ju hur enklet som helst. Ska prova sen att lägga upp en bild med och se om det funkar. :P

Idag har jag inga planer, skulle behöva ta ett varv med damsugaren så får se om kroppen tillåter det. Annars så blir det bara en hemma dag :) Finns ju lite att plocka med här hemma men har verkligen ingen lust. Kanske kommer lite senare.. :P Får se. Måste tänka ut vad vi ska äta idag med..

Någon som har nått förslag? :)

Nej nu ska jag ta och titta på sveriges värsta bilförare som jag missade i torsdags. Nån som såg det? Var de bra? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0