19/03-11

Goddag!
SKulle vilja säga godmorgon men klockan är ju lite för mycket för det.
Vi tog oss lite sovmorgon imorse så är lite små seg just nu men ska snart ta och sätta igång. Ska försöka bli klar med klädkammaren idag, fick ju en hel del gjort sist som jag höll på men igår var jag tungen att vila lite från det. Man blir lite frustrerad när man vill men när kroppen säger ifrån. Så hoppas att de går bättre idag. Får väl ta pauser lite då och då :P Skulle behöva hämta upp lite grejer från källaren med men det är ingen direkt brotska med det.

Igår var jag och handlade med mamma sen var jag en sväng till tuna park med bästa Emelie, köpte en tröja PÅ REA :P Så ingen fara, den kostade bara 99 kr. Sen såg vi att våra älsklings linnen skulle utgå, hur kan gina tillåta det? :( Så köpte två par till så man har. Hon i kassan sa även att de har fler på lager ifall man vill köpa upp ett litet lager att ha hemma. Men tycker att dom kan sänka dom lite isåfall för de var ju samma pris på dom som innan. Men tror nu att jag har så att jag klarar mig :P
Köpte även lite smått som nagellack :P Jättefin färg. Tror att de är en ny färg för vi fick springa runt lite innan vi hittade det :P Men de var jättefint :) 

Nej nu har jag inte tid med detta mer. Måste börja nu för de lär ju ta ett litet tag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0