17/03-11

En tanke slog mig igår kväll när jag skulle sova, om 40 dagar (idag 39) är jag beräknad för att föda. Det är inte många dagar kvar och de känns som att vi inte alls är klara, vill göra så himla mycket mer, vill få allt klart. Vi har egentligen inte så mycket kvar att göra, det ska inhandlas en massa små saker bara, men ändå vill jag få allt klart nu nu nu. De ända stora som är kvar de är att badkaret ska bort och att det ska dit en tvättmaskin. Men det kan ju inte jag hjälpa älsklingen med eftersom jag inte får lyfta tugnt.
Lite små saker som är kvar är, hygienatiklar ska inhandlas, miniapotek, babykläderna ska tvättas. Sängen ska bäddas. Det ska finnas/bli mer plats i garederoen som jag tänkte börja med idag om jag kommer till skott. Lite sådan är det som är kvar. Måste försöka komma igång med klädkammaren så de blir plats där inne.

Får väl sätta på en bra skiva och lyssna på medan jag håller på där inne. Nackdelen är ju att de börjar bli så tugnt och jobbigt allt så de lär ju ta ett tag att fixa där inne. Blir ju helt slut efter att jag tex har damsugit bara. Men jag får väl ta de i den takt de tar så får det ta den tid de tar. Men hoppas med att bli klar med det till helgen iaf. Eller i helgen.

Nej nu ska jag gå in där och se om jag får något gjort :P

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0