15/03-11

Godmorgon!
Är uppe tidigt idag och det beror på att jag såklart inte kunde somna om efter att sötnosen gått till jobbet. Trodde att jag skulle somna på soffan men nej de har jag inte heller lyckats med. Dock så är jag jättetrött i ögonen. Känns som de ska åka igen när som helst. Så kanske ska ge de ett försök till att somna en liten stund.

Iaf från kl 7 ca har jag små fixat lite här hemma. Ränsat lite där jag har mitt smink. Och kunde faktiskt slänga en del som var gammalt. Hittade även typ sju st nagellack i den någelunda lilla väskan. Hittade oxå en massa örhängen som jag trodde att jag hade tappat bort.

Senare ska jag nog ta mig en promenad hem till mamma,  hon ville att jag skulle komma över och hjälpa henne med nått, (eller bara hålla henne sällskap? :P )

Nej nu ska jag vila ögonen en stund tror jag..

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0