13/03-11

Halloj!
Lever ni?
Det gör iaf jag.
Igår var vi hemma hos mamma och pappa hela dagen, sen kom älskade bror och Linis dit :) Var ju evigheter sen vi sågs så det var absolut på tiden. Så ja det blev en hel dag hemma hos päronen med fika och mat och sen tittade vi på Melodifestivalen. Tycker ni rätt låt vann? :P

Idag har jag och älskling tvättat vilket verkligen behövdes.
Sen har vi varit en sväng till en kompis till mig och köpt lite baby grejer. Vi köpte ett babygym, gåstol och en bilbarnstol. Efter att vi varit där så åkte vi till barnens hus och köpte ett regnskydd till vagnen så nu är allt klart till vagnen iaf.  Sen börjar vi ha de mesta. Lite små grejer kvar bara. Sen ska ju vaggan kläs och så men de fixar min snälla mamma. :)

Nu vill jag bara åka till Ullared och köpa deet sisa så man blir klar nån gång och kan välkommna bebis :)
Det är ju inte alls lång tid kvar nu. Bara 44 dagar kvar. Men man börjar känna nu att tiden går allt saktare men de lär väl vara så den sista tiden. Börjar även bli väldigt tungt att göra saker. =/ Men det är ju sådant som man får räkna med. Vem har sagt att det är lätt att vara gravid?

Nej nu ska jag kila vidare..
Pusssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0