08/03-11

God förmiddag!
Har hunnit städa och fått igång en maskin disk som snart är klar.
Får nämligen besök idag, en tjej som jag inte träffat på nästan ett år :( Angelica kommer till mig dag :) ska bli kul att ses igen, tror vi har en hel del att prata om:P

Har nyss tagit mig en dusch efter att ha städat klart. De är inte så lätt längre att damsuga. Börjar kännas att de är nära nu. Är ju lite mer än en månad kvar bara. Tänk snart har vi en liten bebis här hemma. Åh de kommer bli så underbart :) Längtar ihjäl mig efter vårt lilla hjärta. Och mamma ska snart börja med vaggan då förstår man ännu mer att snart är h*n här :) Men måste få tag i en maddras till Vaggan, är de nån av er som vet vart man kan få tag i skummadrass? Behöver inte vara så stor eftersom de ska klippas i de så att den får plats i vaggan. Men frågan är ju vart man får tag i de.. hmm.. Om ni vet får ni gärna höra av er :)

Nej nu ska jag kika runt lite innan mitt besök kommer :)

Kommentarer
Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N

okej! det är hemskt när sånt här händer :/ jag fattar ingenting

2011-03-13 @ 17:27:39
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0