05/03-11

Idag är det löööördag, underbara lördag och det är sol ute :)

Vi tog oss lite sovmorgon imorse men nu har vi iaf ätit frukost och ska snart åka och damsuga bilen :P Sen bär de av på en utflykt ut till Herrfallet där mina päron vinterkampar. Får köpa med något fika bröd med så blir det nog bra. Och visa upp nya bilen för pappa. Han har ju inte sett den än. Eller ja bara på bild. Så ska bli spännande att se vad han har att säga om vår nyaste affär :) Vi är iaf toknöjda med den. Bara älskar den. Dock tar de lite tid av vänja sig vid en större bil. Men de kommer.

Nej nu ska jag göra mig iordning..

Ni får ha en underbar lördag för det ska jag ha.. :)

Puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0