Vi fick lite besök av pappa a som kom hem ...

Vi fick lite besök av pappa a som kom hem på lunch. Isabelle sov då men vaknade när jag gick ner. Hon sov kanske bara en kvart. Så hon fick lite påfyllning av mat och ren blöja. Sen blev hon lite gnällig så vi gick nyss in och la oss i sängen. Ska försöka få henne att somna om för tror hon börjar bli lite trött. Så hon får ligga bredvid mig medan jag läser lite. Har lite känningar av Huvudvärk så bäst att inte sitta framför datorn då.. Kanske oxå ska passa på att vila om hon somnar .. Hittade en liten nalle i mitt gamla rum som underhåller Isabelle just nu. Får se hur länge den är intressant. Finns ju även en fläkt i taket som rör sig och som är intressant och hennes snuttefiltkossa är god att slicka på :) mitt lilla hjärta så som jag älskar dig. Nej nu ska jag pussa på min underbara lilla tjej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0