Mitt <3

Tänkte ta lite uppdatering om lilla Isabelle.. Om ni är intresserade?

Nu sen ungefär en vecka tillbaka så sover hon hela nätterna.. Vi brukar lägga henne kring 22-22.30 Då brukar hon sova till 7.00 ungefär.  Hon börjar bli stark i nacken och kan hålla huvudet en stund innan hon måste vila lite.. När hon ligger på mage så ser man att hon försöker "krya" fast hon kommer ingenstans.. Hon brukar bara lyckas med att snura runt på magen på samma ställe.. eller bara och bara det är väl inte så bara. :P
Om hon ligger lite på sidan så kan hon vända sig till rygg. dock inte tillbaka till sidan eller till mage men det kommer :) Hon är på god väg :)

Hon har sina små ljud för sig så hon låter allt mer och mer :)
Hon ler mer och mer när man pratar eller gullar med henne :)

Imorgon blir hon två månader..
Och då ska vi till BVC för att kolla vikt, längd och huvudomfång :)
Ska bli spännande att väga henne. Tror hon snart lär väga fem kilo :)

Hon har även vuxit ur vaggan så nu "tränar" vi henne att ligga i spjälsängen. Vissa barn tycker ju inte om att gå från litet till stort så därför tränar vi henne. Och det går faktiskt jättebra.. Hon sover ju som jag skrev innan hela nätterna nu så det tar jag som ett bra resultat på att träningen går bra. :)


Det var väl det jag hade att uppdatera om Isabelle just nu.
Återkommer om hur mycket och väger och så imorgon :)

Just nu ligger hon i sin babysitter och sover..

Isabelle jag älskar dig av hela mitt hjärta. DU är det absolut bästa som har hänt mig. Kan inte tänka mig ett liv utan dig nu, vad gjorde man innan man hade dig? Jag älskar verkligen dig mammas lilla gulleplutt :)
Du är så mycket lycka så du anar inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0