home

Sådär då var man tillbaka hemma igen..
Tog en sväng med bilen och lyssnade på lite musik. Beslutade mig för att åka och sola. Det var så skönt att bara ligga där och lyssna på radion och inte tänka på något alls. Så otroligt skönt och jag behövde verkligen det. Kom på en del grejer som jag ska försöka att införa.. Tänkte börja lite imorgon och se om jag lyckas med detta. Vore verkligen bra. För mig själv. Jag vet att jag kan bara jag ger mig f*n på det.. Jag kan bara jag vill ! Gäller att hitta viljan bara. Och just nu har jag hittat den så de gäller väl att hålla kvar den så att den inte försvinner..


Pappa andreas sa att Isabelle hade varit ledsen under tiden som jag varit borta.. Klart att  hon känner av att jag inte är inärheten. Men nu är hon lugn igen. Ska försöka få i henne lite mera mat och sen är det läggdags för denna lilla donna.. Vill inte  bryta rutinen som vi fått in nu. Försöker lägga henne mellan 22.00-22.30
Hon börjar faktiskt se lite trött ut..
Så bäst att byta om till pyjamas på henne och sen lite mer mat och sen hopp ner i säng..
Sen tänkte jag läsa lite i min bok. Har inte så många sidor kvar nu, dryga 100 :P Men idag har jag inte läst så värst mycket...

Nej byta om på Isabelle var det.. :P

// Helen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0