...

Är så sugen på att prova på ett rosé vin. Ska nog ta en sväng förbi systemet imorgon och köpa hem det och prova :) Hoppas det är gott :)

Pratade nyss med mamma, dom är ju på väg ner till Kroatsien med husvagnen.. Gud så mycket jag saknar dom. Det hjälper lite att vara i huset och sova i deras säng men ändå.. Brukar ju träffa mamma dagligen och nu får jag inte träffa dom på en hel månad. :( surt. Mamma och jag har inte alltid kommit överens men sedan jag blev gravid så har vi kommit närmare varandra igen.. Och jag vet att dom alltid finns där för mig. Så därför är det nog extra tuft nu när dom är borta.. + att dom är utomlands så man kan inte bara ringa och prata hur länge man vill. Blir bara samtal på några minuter.. :/ Det är ju så dyrt att ringa.. :( Men hoppas att tiden kommer gå fort så att dom kommer hem snart så man får umgås med dom igen :)

MAMMA OCH PAPPA, JAG ÄLSKAR ER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0