..

Så då har man kommit ut ur duschen. Skönt var det. :) Har även smörjt in kroppen så nu väntar jag på att det ska gå in helt i kroppen. Men får nog lägga på ett lager till innan det är dags för sängen..
Imorgon blir det SOLSKYDD!!!
Tänker inte bränna ryggen!!!
Synd bara att det ska vara så himlans dyrt.. :/ Men hellre de än att bränna sönder sig helt. Kan ju iaf ha kläder på mig än ;P Får bara inte glömma att köpa solskydd imorgon.. Det vore ju illa.. :/

Just nu sitter jag här och dricker lite vatten.. Försöker att få i mig så mycket vätska som  möjligt så man inte blir uttorkad och får ont i huvudet.. ingen hitt :/

Väntar även på att Andreas syster Sarah ska komma hit.
Hon ska vara här några dagar.. :)
Ska bli kul med lite sällskap om dagarna. Har ju Isabelle men man får ju inget svar när man pratar med henne :(
Blir roligt sen när hon börjar förstå mer :)

Nej nu ska jag kika vidare ;P

Men blir inte förvånad om det kommer att komma ett inlägg till ;P
Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0