:)

Då var maten i magen, gott var det. Vi grillade kött och så hade vi potatisgratäng till det. Blev kvar från förra gången vi grillade så lika bra att äta upp det innan det blir förstört. Synd att kasta en massa mat. just nu gör vi inte så mycket. Andreas spelar lite nhl och isabelle sitter i sin babysitter och slumrar lite grann. Och jag sitter här :P ska snart ta och fixa den där filmen som vi ska se senare. Sen tänkte jag ta mig en dusch. Pappa ringde för en stund sedan och dom var i en liten by typ i mitten av Tyskland. Imorgon ska dom fortsätta sin åkning så får se hur långt dom hinner imorgon..


Kvällen blir lugn som jag befarade. Men man kan ju inte göra så mycket nu med Isabelle.
Men jag lider inte av det. Huvudsaken är att jag får vara med min egen lilla familj. Det är det viktigaste. Sen börjar man växa ifrån det där med karatefylla ;P


Nej nu ska jag gå och plåstra om mitt finger som jag har en inflamation i :/ Hoppas att det går över snart..


Vad ska ni göra ikväll?

// Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0