..

Vi somnade till en stund jag och lillskruttan. Vaknade av att pappa Andreas kom hem och pussade på oss. Då var hon hungrig så hon fick lite mat :) Sen började vi med våran mat. Vi grillade och hade potatisgratäng till.. Riktigt gott :)

Tidigare under morgonen /dagen såg jag att det var en fågel uppe vid landet. Vi har ju jordgubbar och sånt där uppe så vill inte att de ska äta upp de. Så gick upp för att se så att nätet var över ordentligt. Då hör jag att det är några fåglar som piper och hittar två st som har traslat in sig i nätet. De satt så ordentligt fast så vi var tvunga att klippa i nätet för att få loss dom. Vi fick nog bort de värsta innan de gav sig av. Men tänk om jag inte hade gått uppp dit då hade dom ju dött. Var ju bara rena turen att jag gick upp dit.
Jag hoppas att det inte kommer hända igen under sommaren..
Stackars fåglar..

Nu sitter mina älsklingar i soffan och sover.. Så ska väl passa på att gå in och duscha av mig lite snabbt och sen tänkte jag faktiskt läsa lite i min bok som jag inte hunnit gjort under dagen.
Boken heter mamma, pappa, barn och är väldigt bra. Det är en kriminalroman.

Nej duschen var det..

// Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0