...

Isabelle somnade just. Sa ju att jag oxå skulle försöka vila lite när hon somnade men just nu är jag inte så trött.. Men tänkte sätta mig och läsa lite i en bok. Bättre att fördriva tiden så än att sitta här framför dumburken :P

Glömde skriva innan att vi nu har flyttat in i mina pärons hus. Dom är på semester och vi "vaktar" huset åt dom. Så skönt att få lite mer plats än i lägenheten. Inte för att jag inte trivs i lägenheten jag älskar våran lägenhet. Men ibland kan det vara skönt att få lite mer utrymme ett tag :)

Så denna månad ska jag bara njuuuuuuuuta.. Vem vet vi kanske blir så kära så vi bestämmer hos för att flytta till hus sen :P Det vet man aldrig.. ;P

Nej nu ska jag kila..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0