27/06-11

Hej!
Har varit en sväng till coop och till tuna park idag med Isabelle. Skulle lämna tillbaka en bok på tuna park som jag såg igår fanns på coop och man fick där två böcker för de pris som en kostade på akademibokhandeln inne på tuna park. Men var inte helt säkert på att det var samma bok så gick till coop först och jo då visst visade det sig att det var samma bok. Men nu stod det att det var fyra st böker till priset 99 kr. (igår stod det två st för 69) så gissa om jag blev glad. Dock var det lite svårt att välja de andra tre böckerna.. Men efter en stund så hade jag hittat tre st till :) så nu har jag verkligen en hel del att läsa under sommaren :) Så nu idag tänkte jag att jag skulle läsa ut den bok som jag håller på med just nu . Har inte så jättemånga sidor kvar i den..

Isabelle sov hela tiden under promenaden. Hon somnade nästan på en gång så fort hon kom ner i vagnen.. Skönt för henne + att hon fick frisk luft :) Nu har hon precis fått mat så nu sitter hon nöjd i sin babysitter och roar sig med sin snuttefilt och en kudde.. :)

Nej nu ska jag vila ryggen lite och läsa lite :P

// Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0