26/06-11

Hej!
Idag har vi varit ute på en promenad. Fick skoskav igen men denna gång hade jag med mig plåster fast det hjälpte inte så mycket. Varför får jag skoska hela tiden av mina nya skor? :/
Vad vi mer har gjort under dagen är att laga middag. Eller ja vi grillade, Gott. Känns som vi typ grillar varje dag nu men de är ju så gott och det hör till sommaren :)

Sen har vi inte gjort så värst mycket. Vi tog lite sovmorgon imorse så vi kom upp rätt så sent. Men inte gör det något när man inte har något inplanerat under dagen.. Nu är det bara en vecka kvar som andreas jobbar sen har han semester :D Ska bli så underbart skönt att få njuta av honom hela dagarna :) Och att man får lite mer hjälp med ISabelle med. Inte för att hon är jobbig eller så men de kan alltid vara lite skönt med lite avlastning..

Var nyss och startade bastun.. Ska bli så skönt att basta. Kanske ni tycker är konstigt att jag vill basta nu när det är sommar och varmt ute. Men jag fryser nästan varje kväll. Och det hjälper inte med att ta varma duschar så tänkte se om de hjälpter med att basta. Inte för att jag ska basta varje dag om de nu hjälper men om jag fortsätter att ha denna frossa om kvällarna så kanske jag iaf bastar en eller två gånger i veckan. om det hjälper mot frossan vill säga..


Nej medan jag väntar på att bastun ska bli varm tänkte jag ta mig en kopp kaffe.
Om Isabelle tillåter det vill säga.. ;P

// Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0