21/06-11

Hej!
Det var ett tag sen som jag skrev. Men det finns inte så värst mycket tid till det vissa dagar nu när man har en liten att ta hand om. Mycket tid som bara försvinner sen när man väl tänker sig att man ska skriva så börjar hon skrika eller vill komma i famnen eller vill ha ren blöja som nu tex... Nu ville hon dock bara ha nappen men tror hon börjar bli lite små hungrig... Japp där spottade hon ut nappen.. 

Hon ville ha mat så nu har hon fått de.. Eller hon håller på att äta nu :P Lilla pluttan.

Har även varit inlag på sjukhus även därför en förklaring till den dåliga uppdateringen. Har problem med min galla och det kan man få efter att man har varit  gravid. :( Men nu är det bättre med mig :) Var inge kul alls att vara inlag då jag saknade min lilla älskling så det gjorde ont. Som tur var kom dom ju och hälsade på mig och jag hade enkel rum så dom kunde kolla lite tidigare än vad besökstiden är :) Fick komma hem sent i söndagskväll så det var skönt. Inge hitt att sova på sjukhus direkt. :( Deras sängar är ju inte så där super sköna och sen sover man ju inte ordentlig heller när det är en massa spring i korridoren och in till rummet och så. Dom väckte ju mig varannan timme.. :/

Från det ena till det andra så har min lilla tjej sovit hela natten nu två nätter i rad :D Så duktig och jag är så stolt över henne :)

Känner mig dock inte helt utvilad från helgen så idag tänkte jag att vi bara ska vara hemma och ta det lugnt och mysa :) Är ju inget toppen väder ute direkt heller så då gör det inget om man är hemma/inne en dag.. Tänkte ta och vila lite sen när hon somnar.. :P Bäst att passa på. Annars så blir man så trött om  kvällarna och de kanske inte är de roligaste för pappa A.

Men eftersom vi inte ska göra något speciellt idag så tänkte jag försöka att uppdatera lite, Iaf hinna med några fler inlägg idag :) Om lillskruttan tillåter det vill säga.. ;)

Nej nu piper hon så bäst att se vad hon vill...

// Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0