Varför piggnar man alltid till när man har...

Varför piggnar man alltid till när man har tvättat bort sitt smink? Brukar alltid ta bort det en stund innan jag ska gå och lägga mig men nu hann jag ju inte det eftersom dom fick bensinstopp och vi var tvungna och åka med Bensin till dom. Filmen är väl helt okej. Men det är väl lika bra att titta på den tills man blir så trött så man sommar. Är så otroligt skönt att ha tv i sovrummet. Kommer verkligen att sakna det sen när man flyttar tillbaka till lägenheten. Men kommer ändå bli skönt att flytta hem till sitt egna. Men det är otroligt skönt att Bo lite större. :) imorgon tänkte jag tvätta lite och Damsuga. Och även hinna med att träna. Är lite svårt att hinna med det när man har gäster. Då vill man ju umgås så mycket som möjligt med dom. :) Nej nu börjar filmen igen så ska se på den tills jag somnar. Godnatt på er och sov så gott. /Helen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0