Tisdag

Hej!
Idag är det tisdag och Allsång på skansen.. Får vi inte missa idag som vi gjorde förra tisdagen..
Har inte gjort så speciellt mycket idag. Har tränat lite på crosstrainern och gjort lite ben övningar och rygg. Middagen är imagen med. Gjorde ris och wokade grönsaker och lite lite köttfärs.. :P Gott var det. Är rätt så gott med wokade grönsaker. :)

Får se om jag kör lite mer på crosstrainern senare.. Men fick lite ont i magen efter jag kört och det gör fortfarande ont. Så man kanske ska ta det lite lungt. Är ju inte så värst länge sen som jag födde barn. Dryga två månader bara. Så lite lugnt kanske man ska ta det .. Får hoppas att det släpper i magen bara.. :P

Resten av dagen/kvällen ska vi nog bara ta det lungt. Vi får gäster från Östersund om några timmar så ska bli kul att träffa dom igen :) Blir ju inte så ofta som man träffas när man bor så långt ifrån varandra.. Det är Andreas mamma med sin familj som kommer ner :) Saknar dom såå.. :/ Så ser verkligen fram emot detta..

Men nu är ju frågan vad man ska göra tills dom kommer bara..
Är ju så tråkigt väder ute med. Kommer regn om vart annat.. :(
Men något får jag nog hitta på :P

Risk att det kan bli många inlägg ;P

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0