Tisdag

Japp idag är det tisdag och till en början på denna dag så var  det sol. Men nu har det mulnat på och jag ser en massa mörka moln.. Hoppas det försvinner snart och att det inte kommer en massa regn igen. Man börjar ju bli aningen trött på dessa mulna dagar med regn.. :/

Sitter i lägenheten just nu och lilla Isabelle ligger i sin säng och sover. Får se hur länge hon sover nu. Hon har ju dock sovit ett tag så hon kanske vaknar snart. Men hon var rätt så trött när vi la henne.

Under denna dag blir det att fixa lite småärenden och bara mysa av vår underbara lilla dotter. Hon har ju börjat le och "pratar" mer och mer :) Så gulligt. Ska försöka få det på video sen.

Ska även välja ut några bilder som jag ska ha på min blogg så är det en tjej som ska fixa min blogg :)
Men det är så svårt att veta vilka bilder man ska ha. Men får kolla igenom lite sen :P


Nej nu ska jag nog ta mig en kopp kaffe tror jag..
Har inte druckigt något än idag :P

Pusss så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0