suck

Blev nygligen tillkopplad till Bertil, Evert, Gösta..... Ja han heter liite olika för varje gång.
Jag pratar om min droppställning.. :(
Har inte fått i mig tillräckligt med kalorier idag + att jag spydde för någon timme sen så nu måste jag ha dropp över natten igen.. :( Gillar inte att ha dropp över natten för det är så svårt att sova med slangen, man måste hela tiden tänka på att den inte får hamna ikläm och så..

Lättare att ha på dagen då man är uppe och vaken..
Men det har ju gått nätter innan med dropp så det ska väl gå inatt med.
Hoppas bara att jag sover bra och inte vaknar så ofta. Men har ju varit vaken nu så det ska väl inte vara några problem att somna sen..
Klockan är ju snart nio så får försöka att vara vaken en timme till om jag orkar..
Annars får jag lägga mig i sängen och läsa en bok eller en tidning..

Men tänkte kika runt lite på datorn innan jag tänkte krypa ner under täcket..

Kanske finns några intressanta att titta på som håller till utanför akuten.. :P
Är ju några stycken där nere nu ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0