söndag

Söndag idag fast det känns som vilken dag som helst.. dagarna ser ju likadana ut lika långa och lika tråkiga.. men inatt har jag sovit riktigt bra faktiskt :) börjar jag bli van vid dessa sängar ?? :O :O
Vaknade bara då de kom in och gjorde sin kontroll. sen vaknade jag till vid fyra tiden för då fick dom för sig att byta säng i mitt rum. inte min säng men jag har ett eget rum fast det är två sängar här inne.
Tänkte nu kommer det säkert att ta tid innan jag somnar om men jag somnade om på en gång..
Skönt :)

Sen vaknade jag runt 8 tiden då tog dom lite kontroller sen somnade jag vid tio igen och sov typ till tolv.. förstår inte varför jag är så trött. Men det är väl för att kroppen försöker göra mig frisk..
Skulle kunna lägga mig och sova lite nu med men ska försöka att vara vaken..

Får se sen när man får besök, ska försöka att komma ut lite då..
Men då kanske man ska vila lite nu iaf så man orkar gå lite sen..

Tror nog att jag gör så..
Blir nog bäst så.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0