Så nu har vi kommit fram och fått lite mat...

Så nu har vi kommit fram och fått lite mat och jordgubbar i magen. Gott. Isabelle var lite ledsen nu innan hon skulle sova men tror hon känner att vi inte är hemma. Men efter lite mys i min famn så somnade hon till sist. Tog med mig min kudde hemifrån så hon har den i sin säng så hon Känner min doft. Nu sover hon i sin säng med sin koSnutte och min kudde vid sin rygg. Sover för natten nu så får vi se när hon vaknar imorgon. Nej nu ska jag med ta och sova. Imorgon är det full rulle hela långa dagen. Hur ska man orka? Kanske får vila lite innan vi ska iväg på kvällen. Aja vi får se hur det blir. Nej nanna kudden var det. Sov så gott med er. Bloggar igen imorgon. Pussss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0