Onsdag!

Nu är middagen i magen.. Gott var det. Men Andreas glömde ju såklart att köpa wokade grönsaker till mig så fick äta potatisgratäng iaf.. Men imorgon ska jag köra ordentligt.. För om det ska fungera får jag inte hålla på att småfuska genom att äta kolhydrater. Men kunde ju inte bara äta kött. Imorgon är det skärpning..!

Är lite småhungrig nu så funderar på att gå ner och koka två ägg.
Så jag håller mig mätt tills frukosten imorgon..
Sen dricka lite vatten för har varit dålig på att dricka idag. Var säkert därför jag fick ont i huvudet tidigare. Men tog då en tablett så nu är huvudvärken borta. Skönt.

Andreas tittar på tråkig fotboll. Suger verkligen. Fotboll måste vara den tråkigaste sporten som finns. Springa och jaga en dum gammal boll över en plan. Suck.
Isabelle tittade med på fotboll med sin pappa men nu efter ett blöjbyte så sitter hon i sin babysitter och hickar..
Stackarn, hon är en riktig hick unge..
Hon fick även på sig pyjamasen vid blöjbytet så nu är hon färdig för natten. Försöka få i henne lite mer mat innan det är dags för sängen. Om hon vill ha vill säga..

Hoppas hon är lika snäll inatt som hon var natten till idag.. Hon sov ända fram till kl nio.. :O Heeeeelt otroligt. Från 23-09. Hon är så duktig min lilla tjej.

Nej koka några ägg kanske ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0