Måndag

Ny vecka igen..
Inte för att man har någon vidare koll när man går hemma hela dagarna. Men jag njuter såå mycket av att få vara hemma med min lilla prinssesa..

Komm hem runt 23 tiden igår. Sista biten var inte alls rolig för Isabelle. Hon var inte nöjd och ville bara vara i famnen. Men det kan hon ju inte vara när man åker bil. Men hon somnade till sist och sov de sista 30 minuterna som var kvar. Sen när vi kom hem fick hon vara i famnen en stund men hon somnade rätt så fort. La henne i min säng medan vi höll på med hennes. Sen flyttade vi över henne och hon vaknade inte ens. Lillpluttan.. Hon vaknade vid kl fem imorse, Då var det inte alls roligt att gå upp då man själv kom i säng runt ett inatt.. Men det var bara att gå upp. Som tur var så somnade hon om efter att hon fått mat. Och då sov hon ända fram till kl nio. Men jag var så otroligt trött. Fattar inte. Så pappa tog henne då.. Sen kom de och försökte skaka liv i mig men gick inte så bra. Kom inte upp ursängen förs klockan var efter elva.. såå trött och det är jag fortfarande.. trots att jag har drukigt en stor mugg kaffe..

Känns nästa som attt det skulle behöva komma lite regn och åska så luften blir lite bättre. Är säkert därför man är så trött för att luften är så dålig. Min bror kom förbi nyss för att byta bil och även han sa att han var trött så det har nog med luften att göra..

Isabelle sover dock hårt.. Hon blev lite gnällig men somnade i min famn, så gick och hämtade vagnen så la jag ner henne i den så nu sover hon så hårt så.. Sitter ute med henne nu :P Bra med bärbar dator :P

Hon har sovit över en timme nu så hon tycker nog det är skönt att sova ute :)
Lika bra att låta hon vara ute en stund till..

Åkte och handlade lite frukost förut när jag hade vaknat så köpte jag även mat tills ikväll så slipper man ge sig ut en gång till. Iaf nu när man är så trött.. Blir köttfärssås och spagetti ikväll.. Orkar inte göra något annat och så är jag sugen på det :)

Resten av dagen som är kvar blir det bara att vara hemma och ta det lugnt. Ikväll kommer bästa Emelie över en sväng. Ska bli kul att träffa henne. Hon har varit utomlands en vecka.. Hon lär ju se ut som en pepparkaka.. :P


Nej nu vaknade isa så bäst att ta henne..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0