Lyckades somna om från förra inlägget vakn...

Lyckades somna om från förra inlägget vaknade av att dom kom in och väckte mig vid kl 8. Sen var jag vaken och duschade, fick äntligen raka mina skogiga ben så nu känner man sig lite frächare :) tog en lur efter lunchen som jag fick i mig nästan hela. Var helt okej :) sen kom mina två älsklingar och mina föräldrar :) vi gick runt lite nere vid entrén och så så jag fick gå lite. Gick bra men efter ett tag började det göra ont igen så då gick vi tillbaka.. Imorgon när dom kommer så har pappa med sig sin dator som jag ska få låna under tiden jag är här eftersom min är på lagning. Så då ska jag försöka uppdatera lite mer. Är ju mycket lättare att uppdatera via datorn. Tar sådan tid att blogga med toutch. Stavas det så? Sen kan jag ju titta på tv via datorn med. För inte får man låna en tv här inte? Man får HYRA.. Som man inte redan har betalt för det i skatten.. Tror det kostade typ 500 för en vecka. Helt otroligt. Annars under kvällen har jag mest läst och kollat i tidningar.. Men börjar bli lite tråkigt så ska bli skönt med dator imorgon :) Nej man kanske ska ta och försöka sova lite innan dom kommer in på koll kl 00.00 bara en timme kvar men kommer inte orka vara vaken tills dess.. Lär höra av mig senare om jag inte kan somna om. Annars skriver jag mer imorgon.. / Helen


Kommentarer
Postat av: Felicia

Tja Hélen! :) Mkt snygg header måste jag säga! stolt fotograf till mittenfotot höhö! Men iallafall så hälsar jag och hela släkten härifrån lille tingsryd/öjamäla/kallinge dig att vi hoppas du frisknar till snart och att allt går bra:) Kram<3

2011-07-30 @ 10:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0