Lördag

Hej!
Då har man äntligen fått hit en dator.. skönt så kan man syselsätta sig lite iaf.. för det är ju kvällarna som är värst att vara sjäv på.. då när A går vill jag bara springa i fatt honom och följa med.. idag var det extra jobbigt när han gick.. fan jag vill inte vara här längre.. varför kan jag inte bara bli bra och få komma hem för?

Suck..
Dagen idag har iaf varit sådär.. hade ont och kände mig konstig på förmiddagen så sov mest då. Var även hur trött som helst då.

Sen kom bästa vän och hälsade på <3 guld värt.. så vi satt och pratade lite och sen kom även resten av familjeen.. min lilla isabelle hade på sig kläder som jag hade på mig när jag var liten.. :)

Min älskling stannade kvar en liten extra stund så vi hann kramas lite och prata lilte själva.. men då blev det istället extra jobbigt när han gick :(

Känner att jag inte orkar vara så tuff och så på mig lika mycket längre.. Man blir svagare och svagare ju längre man är här.. 
 
Bästa vän hade även med sig ett antal med tidningar som jag tänkte att jag skulle blädddra lite i om en stund. Kan inte sitta uppe för länge för får ont i ryggen sen börjar det även göra ont i magen.. :(



Får se om man kanske målar naglarna med senare :)

nej nu ska jag vila ryggen lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0