Lillpluttan somnade, hon ville bara ha sin...

Lillpluttan somnade, hon ville bara ha sin napp en stund. Tittade på henne nyss och då hade hon spottat ut den. Tycker det är rätt så bra att hon spottar ut den efter ett tag och nöjer sig med det. Så hon inte ska ha den hela nätterna och börjar gråta när hon tappar den om nätterna. Men det kanske kommer senare? Har hunnit tagit mig en skön dusch och nu ligger jag på värmedynan. Har lite ont i ryggen. Skulle behöva gå och knäcka den men har inte dom pengarna just nu :( vet att det är värt pengarna men så länge jag kan lindra det själv så får det gå.. Nej nu ska jag titta lite på tv och sen sova :) Godnatt på er igen :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0