Kvällsäventyr ;P

Blev inga kokta ägg.
Vi fick ett telefonsamtal om att Andreas mamma + sambo hade fått bensinstopp en bit utanför strängnäs.. Så det var bara att ta med sig Isabelle och hoppa in i bilen och ge sig av. Andreas förstod inte riktigt varför vi skulle följa med men varför ska vi vara hemma själva + att hon somnar mycket bättre och hårt i bilen. Och mycket riktigt. Hon vaknade bara till när jag tog ur henne ur bilbarnstolen sen bytte jag blöja på henne och la henne i sin säng. Och hon somnade om på en gång. Får vi se hur länge hon sover inatt. För hon fick mat vidhalv tio, tio. Men bara hon inte vaknar vid fem så är jag nöjd. Sen får väl jag se till att komma i säng lite tidigare med. Måste försöka att vända tillbaka dygnet. Har ju varit uppe till typ två dom senaste nätterna och det är kanske inte så där jättebra när man har en liten bebis..

Men om 55 minuter ska jag iaf ligga i sängen..

Eller nu börjar det en film på tv så man kanske ska ta och lägga sig i sängen och titta på den.
Göra sig iordning och så för natten så är det bara att somna sen om man inte orkar se klart hela..

Belägringen, var det som började så ska nog göra mig iordning nu och sen krypa ner under täcket med min underbara man och mysa med honom.


Får se om det kanske blir ett till inlägg annars bloggar jag mer imorgon..
Om det blir ett till så blir det från mobilen..


Nu, tvätta bort sminket :P

// Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0