Hej :) nu man på 50 års kalas :) har varit...

Hej :) nu man på 50 års kalas :) har varit mycket god mat och gott fika :) Isabelle har varit lite gnällig men det kanske är för att det varit så mycket folk som hon inte känner. Men hon har ändå varit snäll :) vi har även tagit lite kort med en systemkamera. Blev jättebra bilder så vi ska få dom skickade till oss sen. Det var Andreas kusin som tog bilderna :) har tagit en promenad med Isabelle så nu sover hon rätt så hårt i vagnen.. Får se hur länge hon sover. Nej du ska jag ta på mig en tröja för vi sitter ute. Nackdelen med Småland är alla mygg :( får se om jag Bloggar igen senare annars Bloggar jag imorgon igen.. Puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0