Hej kära läsare :) som ni säkert har märkt...

Hej kära läsare :) som ni säkert har märkt så var det ett tag sen som jag skrev. Det beror på att jag är sjuk och fick åka in akut till sjukhuset i torsdag mitt i resan ner till Småland. Nu är jag iaf tillbaka i Eskilstuna men ligger på sjukhus även här och kommer göra det några veckor.. Men nu vet ni iaf varför det är uppehåll i bloggen men ska försöka att uppdater de dagar jag har så pass mycket ork.. Snart får jag besök av min familj så ska vila lite innan så jag orkar umgås med dom så mycket jag orkar.. /helén


Kommentarer
Postat av: Angelica

Men gumman :( Vad har hänt? Förstår att du kanske inte vill skriva det i bloggen men du får gärna messa så jag slipper vara orolig..Kramar

2011-07-27 @ 18:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0