Hej :) idag mår jag lite bättre sen sist j...

Hej :) idag mår jag lite bättre sen sist jag skrev. Har dock varit mycket trött idag och sovit mycket.. Min lilla familj och mina föräldrar har varit och hälsat på mig idag :) får besök av dom varje dag och imorgon tror jag även att min bror och hans tjej kommer :) mamma tog med sig några böcker som jag har att läsa. Nu när jag är lite piggare så ska jag nog orka läsa. Innan har jag ju haft tidningar att titta i och det är ju inte lika ansträngande som att läsa en bok.. Just nu sitter jag uppe lite och tittar ut. Fick en febertopp så vill inte ligga och svettas ner i sängen. Så får sitta uppe en stund tills den lagt sig. Nej nu ett glas vatten i hop om att jag ska svalna lite.. Undra om man kan steka Ägg på mig? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0