Godmorgon:) natten har varit helt okej. Is...

Godmorgon:) natten har varit helt okej. Isabelle vaknade vid halv 8 och ville ha mat. Sen somnade hon om en stund i sin säng men vaknade igen efter en stund. Då hade hon kissat sen fick hon ligga bredvid mig en stund. Vi somnade båda två. Vaknade sen av att hon låg och viftade med sina armar i mitt ansikte. Så la ner henne i sin säng igen så hon fick ligga där och sprattla. Men kunde inte somna om efter det. Känner även att jag har lite ont i huvudet men det är ju inte så konstigt med tanke på att jag inte drukit på typ ett år. Ändå tog jag det VÄLDIGT lugnt igår med tanke på att man har en liten att ta hand om men även för att vi har en lång resa framför oss idag så då vill man inte vara allt för seg och heller inte åka så sent för då kommer man ju typ hem mitt i natten. Inge hitt.. Men det var jätte trevligt igår och vi gick nog inte förens klockan var efter ett . Sista gången jag tittade på klockan var hon halv tre och då låg jag i sängen.. Nej om man kansk skulle ta och byta blöja på Lillpluttan och sen gå in och duscha så man vaknar till lite. Sen vore det helt underbart med en STOR mugg kaffe :) Nej byta blöja var det först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0