Goddag:) nu är frukosten i magen och Isabe...

Goddag:) nu är frukosten i magen och Isabelle är nöjd och sover sen en stund tillbaka. Men hon kommer nog att vakna om en stund. Då när hon vaknat tänkte jag att vi skulle gå en sväng till Börjes och kolla lite där. Ska se om jag hittar lite kläder till Isa :) något gulligt :) sen ska jag se om jag hittar några leggins till mig :) sen lite senare ska vi ju iväg på 50 års kalas :) ska bli kul att träffa dom eftersom man inte träffar dom så ofta :) vad ska ni göra idag? Solen skiner här i Tingsryd så det är skönt att det inte regnar.. Men det får gärna vara lite svalare. Blir lite jobbigt för Isabelle :( nu har hon bara blöja på sig men det kan hon ju inte ha hela dagen. Får ta på henne en sval klänning sen :) Nej nu ska jag sminka mig lite så jag inte ser ut som ett spöke.. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0