..

Fick tillslut med mig karln och lillpluttan till tuna park. Gick och kollade i alla möjliga affärer men hittade bara ett par som var intressanta men dom tyckte inte Andreas om.. :/ Dom som jag ville ha som jag sett på nätet var för dyra tyckte jag så det blev inte dom.

Gav upp jakten på skor.. Men sen så åkte vi och skulle handla på ica maxi och dom har ju oxå en hel del skor. Så hittade faktiskt ett par där för bara 150 kr :)  De ser ut som ett par ballerina skor fast med kilklack :) Mycket fina tycker jag och helt klart värt priset. Sköna var dom oxå. Karln hittade oxå ett par skor. Så nu slipper han gå i varma skor om dagarna :)

Tog även en sväng förbi lägenheten när vi var på väg hem för att kolla om de hade kommit någon post men det hade det inte.. Konstigt nog.. Så slängde jag på en skvätt vatten på blommorna oxå :)

Sen åkte vi hem för att göra mat. Grillade korv och hade pommes till. Gott och enkelt.
Sen har vi inte hunnit gjort så mycket mer. Klockan blev så mycket helt plötsligt.
Vi missade till och med Allsång på skansen :( Måns som är ju så bra :) Det var han iaf i första programet :)

Nu har jag precis lagt lillskruttan och hoppas på att hon somnar snart. Är själv rätt så trött med.. Ska nog ta och gå in och  duscha och sen krypa ner under täckte. OM Isabelle vill somna.

Nej gå och se vad som är fel hos henne och sen duscha..

Godnatt på er...
Pussssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0