..

Var så tråkigt och hade inget att göra innan så jag gick och läste en stund.. Men det tog inte lång tid innan ögonen åkte ihop så vilade en stund. Älsklingen var snäll och tog Isabelle under tiden.. Nu ligger hon i sin babysitter och sover.. Tänkte snart gå ner och börja med maten efter detta inlägg. Ska bli gott med lite mat nu, ska äta tacos idag :) Under kvällen blir det bara att ta det lungt och mysa.. som vi gjort hela dagen. Men det är skönt med sådana dagar oxå tycker jag.. :) Är ju så trist väder med så man kan ju inte göra så mycket. Jo ta en shopping runda men det uppskatar inte pappa Andreas. Affärer är inte en av hans favoriter.. Men jag ÄLSKA´T Synd bara att man inte har så mycket pengar just nu. Men kanske lika bra det så man inte köper på sig en massa onödigt.. Men skulle verkligen vilja köpa ett par kiliklackskor.. Får se om jag kanske hittar några på rea ;P Om man har tur..

Sen skulle det ju inte sitta fel om man köpte en triss och vann lite pengar..

Nej  nu kika lite på din skos hemsida och sen börja med maten.

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0